Liebherr UIK 1510 Comfort - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr UIK 1510 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

roel 21-06-2024

Bevalt zeer goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

We zochten een vervanger voor onze oude koelkast met een rvs deur. Die koelkast kon de rvs deur niet goed dragen en sloot daarom niet goed meer. Op deze koelkast hebben we de oude rvs deur geplaatst en hij sluit perfect. Heeft geen problemen met de zwaardere rvs deur. Ook qua indeling bevalt deze koelkast prima. Alles zit in feite op de goede plek. Het plaatsen onder het aanrecht hebben we zelf gedaan en dat lukte prima. Je moest wel even goed kijken hoe je de beide achterste pootjes kunt stellen. Dat kan namelijk vanaf de voorkant met een platte schroevendraaier. Al met al zeer tevreden over deze koelkast die het ook nog eens uitstekend doet. De prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Je krijgt waar voor je geld. Alles is robuust gemaakt en voelt uitermate stevig aan.

Pluspunten

• stevige materialen, platen en bakken.
  • goed zelf te plaatsen.

r***********@g******** 10-06-2024

Goede en zuinige onderbouw koelkast

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

De Liebherr onderbouw koelkast UIK 1510-26 is een fijne koelkast.
Hij past heel goed in de nis; dat hadden we ook goed doorgesproken met de verkoper.
Het plaatsen ging voortvarend en na het aanzetten koelde hij al heel snel.
Verder is er een mooi verdeling van de ruimtes in vakken en een groentela onderin; dit is een type zonder vriesvak.
Wat opvalt is de stilte van het apparaat; je hoort de werking van de motor niet (behalve als je erg op let).
Prima apparaat dus.

Pluspunten

• formaat
  • werking
  • vakverdeling
  • zuinig

n*******@x******** 30-04-2024

koelkast

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

zeer functioneel en overzichtelijk apparaat, makkelijk te bedienen en schoon te houden

Pluspunten

• overzichtelijk